به مناسبت نیمه شعبان وولادت امام زمان (عج) برنامه ساخت کاردستی گل نرگس در کتابخانه باقرالعلوم (ع) انجام شد.
همزمان با میلاد امام زمان(عج)،برنامه ساخت کاردستی گل نرگس در کتابخانه باقرالعلوم (ع) انجام شد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل کتابخانههای عمومی استان هرمزگان، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان برنامه ساخت کاردستی در کتابخانه باقرالعلوم (ع) برگزار شد.
کتابدار باقرزاده افزود: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج)، برنامه کاردستی «ساخت گل نرگس» ویژه کودکان اجرا شد. در این برنامه، کودکان با استفاده از کاغذهای رنگی به ساخت گل نرگس پرداختند و در فضایی شاد و خلاقانه، با مفاهیم مرتبط با نیمه شعبان و فرهنگ انتظار آشنا شدند. این فعالیت با هدف تقویت خلاقیت، کار گروهی و ایجاد شور و نشاط در میان کودکان برگزار شد و با استقبال خوب آنان همراه بود.
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.